Moj račun
Košarica

Cesarica Barbara

Kolekcija je posvečena slovenski, evropski in svetovni ženi, predvsem pa Cesarici Barbari.

Kolekcija je posvečena slovenski, evropski in svetovni ženi, predvsem pa Cesarici Barbari. Trojna kraljica – ogrska, nemška in češka – je že v času življenja burila duhove svojega časa: z lepoto, inteligenco in s tisto posebno močjo, ki jo premorejo le močne ženske. V mračen srednjeveški čas je vnašala raziskovalni duh alkimistov, duh astrologije in metafizičnih eksperimentov. Že takrat je raziskovala parapsihološke pojave, da bi spoznala pot k duhovnim razsežnostim, ki so skrite v človeški duši.

»Če bi umetnik ustvarjal zgolj skozi paradigmo materialističnega sveta, ki pravi, da je temelj vsega materija, potem bi bila vsa umetnost predvidljiva in vnaprej pričakovana. V okviru jasno začrtanega sveta je le končno število možnosti. A umetnik ne pristaja na takšno paradigmo, njegovo iskanje, njegovo čutenje je usmerjeno v tišino, v prostorje med zapisanimi vrsticami, v področje neminljive zavesti, kjer se lahko dotika duha svojega navdiha; v svet, ki ga ne moreš razlagati, ampak ga lahko samo občutiš. Takšen navdih je umetnikoma Oskarju Kogoju in Rudolfu Španzlu pomenil lik Barbare Celjske, svetovljanke, ki je ime Celjskih ponesla na visoke dvore srednje Evrope. Trojna kraljica – ogrska, nemška in češka – je že v času življenja burila duhove svojega časa: z lepoto, z inteligenco in s tisto posebno močjo, ki jo premorejo le močne ženske. Danes, ko pričenjamo tudi svojo uradno pot v svet Evrope, je posebno primeren trenutek, da obudimo mit skrivnostne Celjanke, ki je bila gotovo najnaprednejša predstavnica grofovsko-knežje dinastije Celjskih.

Kdo je bila Barbara v resnici? Verodostojne listine o tem molče in tudi če bi govorile, so podatki o človeku lahko čista zabloda in stranpot. Človek ni istoveten z nobeno od svojih vlog in podob. »Črna kraljica«, kakor so vznemirljivo Barbaro imenovali njeni sovražniki, je podoba ženske, ki dokončno in z modrostjo vzame svojo moč v svoje roke. In črna kraljica živi in čaka v vsaki od žensk tega sveta. Skozi vse čase in vse kraje.

V izdelkih oblikovalca in slikarja stopa pred nas njuna zaznava duha in zavesti Cesarice Barbare, skozi duha in zavest svojega bitja jo bo spoznaval sleherni od nas, ki bo njeno podobo ponotranjil skozi delo umetnikov.« Prof. Lidija Koceli

Več

Energetska kolekcija

Oskar Kogoj raziskuje in eksperimentira s pomočjo radiostezije, znanja Ved, Feng Shuia ter proučevanja kultur svetovnih civilizacij od atlantske, azteške, mezopotamske, kretske, slo-venetske, etruščanske ...

Oskar Kogoj raziskuje in eksperimentira s pomočjo radiostezije, znanja Ved, Feng Shuia ter proučevanja kultur svetovnih civilizacij od atlantske, azteške, mezopotamske, kretske, slo-venetske, etruščanske ... kaj je lepa energija, kako popolna oblika materiala in vsebine vibrira na božansko človeško telo in dušo. Lepa, plemenita oblika je tradicija in znanje kozmičnih energetskih tokov, ki temeljijo na poznavanju OMa – človeka. Kdo smo, kam gremo, kakšna je naša pot ... Po vedah smo božanstva, ki se morajo vzdigniti; kultura pa je dediščina, ki jo moramo nadgrajevati z izvirnim življenjem in petimi resnicami: pravilno življenje, razvijanje ljubezni, iskanje resnice, doseganje miru in nenasilje.

»S pomočjo meditacije in molitve ter obredov lepih umetnosti lahko dosežemo samorealizacijo in dokončni duhovni vzpon. Za oblikovanje energetskega programa gre zahvala mojemu velikemu učitelju Bhagavanu Sri Sathia Sai Babi. Odkrijte v originalni umetnosti ljubezen!« Oskar Kogoj

Pra oblike kot so valovnica, lingam – jajce in strukture kristala so osnovne prvine za interpretacijo omenjenih načel po svetovni dediščini Ved v Sanskrtski pisavi, ki je vibracija.

Več

Slovenska dvanajstija

Ekskluzivna kolekcija namenjena najvišjim potrebam protokolarnega rituala in obdarovanja hkrati.

Ekskluzivna kolekcija namenjena najvišjim potrebam protokolarnega rituala in obdarovanja hkrati.

Slovenska dvanajstija je predstavljala staroslovansko državotvornost prazgodovinske slovenske družbene ureditve od vsega začetka Slovencev. Sestavljena je bila iz dvanajstih modrih mož, ki so bili izbrani od ljudstva. Vsak moder mož si je moral izbrati svoj kamen na katerem je sedel. Kamni so bili postavljeni v krog in v sredini je bila LIPA, sveto drevo, simbol narodovega drevesa. Vsi prastari narodi so imeli simbolna drevesa, ki so predstavljala »narod«. Tako je pri starih Slovencih bil znan »Rej pod lipo«, ki je predsedovala Slovenska dvanajstija; ona je bila uvajanje mladenk in mladeničev s plesom v življenje. Razvoj SLOVENSKE DVANAJSTIJE je bilo »karantansko pravo« iz prve slovenske srednjeveške države Karantanije – med prvimi v Evropi.

Kolekcija Slovenska dvanajstija je sestavljena iz dvanajstih različnih barvnih, ročno pihanih kozarcev. Vsak kozarec predstavlja enega izmed dvanajstih modrih mož imenovanih VITEZI SLOVENSKE DVANAJSTIJE.

Več

Vrček zelenega zlata

Vrček je namenjen pitju piva in predstavlja sožitje spoznanj o stoletni tradiciji varjenja odličnega piva na Slovenskem...

Vrček je namenjen pitju piva in predstavlja sožitje spoznanj o stoletni tradiciji varjenja odličnega piva na Slovenskem, vrhunskem oblikovanju Oskarja Kogoja, ki vrček posuje s simboli Boga – z izboklinami, ki izhajajo iz starodavne torevtične tehnike ter o simboliki staroslovenske glažute in kulture pitja piva.

ZGODOVINA PIVA

Najstarejši zapis o pivu je glinena plošča, na kateri je vrezan prizor varjenja piva v žrtvene namene, ki naj bi nastala pred pribl. 6000 leti na območju tedanje Mezopotamije. Pivo so pili vsi najstarejši vladarji in si ob enem lastili pravico do monopola nad to božansko pijačo. Ravno zato se je vse do danes ohranilo izročilo, da je pivo pijača bogov in izbrancev. To žlahtno pijačo so proizvajali tako Sumerci, Egipčani, Kitajci, Japonci in Indijci, kot tudi stari Grki.

V Evropo so pivo prinesli Slovani in tako se je udomačilo tudi na Slovenskem. V starem veku so prebivalci stare celine pili pivo tako v vsakdanjem življenju kot tudi v verske namene, v srednjem veku pa se je pivovarstvo iz domačij preselilo v samostane in mesta.

Že sam Valvazor je pisal o pripravi piva, o pivovarnah v današnjem pomenu pa lahko govorimo od 17. stoletja dalje. Ob koncu 19. stoletja so se manjše pivovarne hitro širile po Slovenskem in največje med njimi so zvarile tudi do 3000 hl piva. Najstarejša pivovarna na Slovenskem je Staretova pivovarna v Mengšu, ki je delovala med leti 1818 in 1917. Po drugi svetovni vojni so pivo proizvajale Pivovarna Union, Pivovarna Laško in Tovarna kisa, likerjev in sadnih sokov.

DOLINA ZELENEGA ZLATA

V Sloveniji se prvi podatki o hmelju pojavijo že v 12. stoletju, začetki sodobnega hmeljarstva v Savinjski dolini pa segajo v drugo polovico 19. stoletja, ko je prvi hmeljski nasad zasadil Janez Hausenbichler, ki mu je leta 1876 prinesel sadike württemberškega hmelja takratni oskrbnik graščine Novo Celje, Josip Bilger. Začetek pridelave savinjskega goldinga je leto 1886, ko sta Janez Hausenbichler in Karl Haupt opravila prve poskuse. Hmeljarstvo se je postopoma širilo in leta 1902 je bila ustanovljena Hmeljarna, zadruga z o. z., ki je skrbela za prodajo hmelja, in oznamkovalnica za hmelj.

Takoj po drugi svetovni vojni je bila ustanovljena hmeljarska zadruga »Hmezad« z o. j., ki je poskrbela za obnovo hmeljskih nasadov in prodajo hmelja. Od leta 1961 do 1964 je Kmetijski kombinat Žalec združil agrokomplekse in jih zasadil s hmeljem.

Že sam Sofokles je poudarjal, da je pivo pijača bogov, zato si ga privoščite v družbi bližnjih, prijateljev ali poslovnih partnerjev in nazdravite s to žlahtno pijačo v vrčkih Zelenega zlata.

Več

E-Novice

Pošlji
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Podrobnosti
OK