Vpišite e-naslov s katerim ste se registrirali in prejeli boste novo geslo.
Ste pozabili geslo?
Vpišite e-naslov s katerim ste se registrirali in prejeli boste novo geslo.
Splošni pogoji poslovanja spletne Galerije D'94
Splošni pogoji spletne Galerije D'94 so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno Galerijo D'94 (v nadaljevanju tudi »spletna Galerija D'94«) upravlja podjetje M.B. Dolinar d.o.o., Trg celjskih knezov 9, 3000 Celje, matična številka: 5303605, davčna številka: SI86938169, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Galerija D'94).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne Galerije D'94, pravice in obveznosti uporabnika in spletne Galerije D'94 ter urejajo poslovni odnos med Galerijo D'94 in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe M. B. Dolinar d.o.o..
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih M.B. Dolinar d.o.o..
Vrste uporabnikov
S potrjeno registracijo v spletno Galerijo D'94 postane obiskovalec član Galerije D'94 (v nadaljevanju tudi uporabnik) in pridobi pravico do nakupa v spletni Galeriji D'94.
Ob registraciji v spletno Galerijo D'94 pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo Galerije D'94 nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na galerija@d94.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Nakup določenih artiklov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Galerije D'94, je mogoč tudi brez vpisa v spletno Galerijo D'94.
Dostopnost informacij
Galerija D'94 se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Galerije D'94 ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene v spletni Galeriji D'94 so prikazane kot Cene. Cene so cene, kot jih oblikuje Galerija D'94 in ki veljajo za nakup prek spletne Galerije D'94.
Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter so na njih prikazane izključno Cene.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Galerijo D'94 in kupcem je v spletni Galeriji D'94 sklenjena v trenutku, ko Galerija D'94 kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo v spletni Galeriji D'94). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Galerijo D'94 kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Galerija D'94.
Načini plačila
Spletna Galerija D'94 omogoča naslednje načine plačila:
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Galerije D'94 po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
Na prevzemnih mestih Galerije D'94 je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, BA Maestro, Diners Club - le za imetnike novih kartic).
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na galerija @d94.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
Izdaja računa
Galerija D'94 po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Cena velja enako za vse uporabnike spletne Galerije D'94.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Galerija D'94 kupcu omogočila odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Na prevzemnih mestih M.B. Dolinar d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki ni nujno enaka njihovi ceni iz spletne Galerije D'94. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.
Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
1. Vaše naročilo v spletni Galeriji D'94
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na (pod)strani Galerije D'94 | Moj račun vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Galerija D'94 naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Galerija D'94 lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Galerija D'94 nima na zalogi v lastnem skladišču, je Galerija D'94 izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Galerije D'94. Prek elektronske pošte Galerija D'94 kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Galeriji D'94, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Galerija D'94 ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Galerija D'94 naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Galerija D'94 ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Galerija D'94 nima na zalogi v lastnem skladišču.
2. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem
Galerija D'94 v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Galerija D'94 v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 03 713 23 00 ali po e-naslovu galerija @d94.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-naslovu.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za kupce (fizične osebe).
Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja.
Spletna Galerija D'94 pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Galerije D'94 po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
Na prevzemnih mestih Galerije D'94 je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, BA Maestro, Diners Club - le za imetnike novih kartic).
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na galerija@d94.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
Pravica do odstopa kupca od pogodbe
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe kupca sporoči na e-naslov prodajalca: galerija@d94.si
V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Trg celjskih knezov 9, 3000 Celje ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, če je kupec že odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: M.B. Dolinar d.o.o., Trg celjskih knezov 9, 3000 Celje. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne Galerije D'94 in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Vrnjeni artikli z odprto embalažo
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni Galeriji D'94 in nimajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.
Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v Galeriji D'94 pregledamo. V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni opravičen do povračila kupnine.
Dostava
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Galerija D'94 je Pošta Slovenije in DHL, vendar si Galerija D'94 pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Varnost
Galerija D'94 uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec M.B. Dolinar d.o.o. in sistem PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Galerije D'94.
Varovanje osebnih podatkov
Galerija D'94 se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Galerija D'94 za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Galerije D'94: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Galerijo D'94.
Galerija D'94 navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Galerija D'94 hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke članov spletne Galerije D'94: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Galerijo D'94. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo preko poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Galerija D'94 bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Galerije D'94 bodo vsebovala naslednje sestavine:
Oglasna sporočila Galerija D'94 bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Omejitev odgovornosti
Galerija D'94 se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Galerija D'94 ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Galerija D'94 kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Galerija D'94 ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Galerija D'94 v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Galerija D'94 spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Galerija D'94 se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem v Galeriji D'94 lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 03 713 23 00 ali po elektronski pošti na galerija@d94.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova galerija@d94.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Galerija D'94 se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Galerija D'94 prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih nakupov!